با سلام و احترام

نظر به اینکه بر اساس گزارشات ارسالی معاونت فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌، در سامانه رخ نما شناسه‌های authorid و scholar id تکراری و اشتباه وجود دارد، لذا در راستای رفع خطای نمایش اطلاعات در این سامانه، خواهشمند است دستور فرمائید کلیه اعضای محترم هیئت علمی در اسرع وقت مراحل ذیل را بررسی و در صورت نیاز اصلاح نمایند:

۱- با مراجعه به فایل پیوست، author id مندرج در آن با author id ثبت شده در پایگاه scopus به آدرس (https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=1) مقایسه شود.

۲- در صورت مغایرت، در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری ( rtis ) به قسمت اطلاعات پایه.... اطلاعات فردی..... اطلاعات پرسنلی مراجعه نموده و author id ای که در scopus ثبت شده در قسمت شناسه کپی شود. لازم به ذکر است شناسه scopus یک عدد ۱۱ رقمی می‌باشد.

۳- خواهشمند است صحت ستون "شناسه اسکالر" فایل پیوست نیز بررسی گردد. در صورت مغایرت، لازم است شناسه صحیح در سامانه rtis قسمت اطلاعات پایه.... اطلاعات فردی..... اطلاعات پرسنلی وارد گردد .

در صورت خالی بودن ستون، می‌بایست شناسه اسکالر توسط عضو هیئت علمی ایجاد و در سامانه rtis قسمت اطلاعات پایه.... اطلاعات فردی..... اطلاعات پرسنلی تکمیل گردد.

* یادآور می‌شود مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده در سامانه rtis به عهده عضو هیئت علمی می‌باشد .