با سلام و احترام؛
به پیوست ضمن ارسال نامه شماره ۴۱/۲/۱۸۲۹۶۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و دستورالعمل دومین دوره طرح ضیافت ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر، به استحضار می‌رساند بر اساس مکاتبه مذکور دومین دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر (طرح ضیافت ایثار) در تیر ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد در دو گروه برادران و خواهران به صورت مجزا و به شرح ذیل برگزار می‌گردد.

دوره مذکور شامل زیارت، برنامه‌های متنوع فرهنگی، فعالیت‌های گروهی، کلاس‌های آموزشی و مسابقات ورزشی خواهد بود

۱ - برادران: از ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ تا ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ به مدت ۱۰ روز

۲- خواهران: از ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ تا ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ به مدت ۱۱ روز

خواهشمند است دستور فرمائید ضمن اطلاع رسانی به دانشجویان عزیز شاهد و ایثارگر، اسامی و اطلاعات دانشجویان متقاضی در دو گروه جداگانه دختران و پسران شامل نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، رشته و مقطع تحصیلی، نوع ایثارگری، کد ملی و شماره تلفن حداکثر تا ساعت ۱۲ روز چهار شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ به این اداره کل ارسال گردد.

نظر به اینکه در صورت وجود تعداد متقاضی بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده برای دانشگاه، اولویت با دانشجویان دارای شرایط ذیل می‌باشد لذا خواهشمند است در صورت داشتن هرکدام از شرایط ذیل، مدارک مثبته از دانشجویان اخذ و به همراه اسامی دانشجویان به این اداره کل ارسال گردد.

۱- دانشجویان جز ده درصد برتر ورودی

۲- دانشجویان دارای ارتقای معدل

۳- دانشجویان دارای ثبت اختراع

۴- برگزیدگان جشنواره ملی ایثار در سطح کشوری و سطح منطقه‌ای

۵- دانشجویان دارای رتبه و مقام در حوزه فرهنگ، ورزش و هنر در سطح استانی و بالاتر

دانشجویان شاهد و ایثارگر مشمول طرح ضیافت ایثار:

۱- جانبازان ۲۵% و بالاتر ۲- آزادگان ۳- همسر و فرزند (شهید، آزاده، جانباز ۲۵%و بالاتر) ۴- رزمنده با حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه

 

 

تاریخ درج خبر: 1402/02/03