با سلام

احتراماً، به استحضار می‌رساند بر اساس تقویم دانشگاهی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰3-۱۴۰2، امتحانات پایان نیمسال از تاریخ 31/‏03/‏۱۴۰3‬ شروع و بر اساس دستورالعمل اجرایی نحوه ثبت نمرات، زمان ثبت نمره در سامانه جامع آموزش توسط عضو محترم هیأت علمی در مقطع کارشناسی و دکتری حرفه ای ده روز پس از برگزاری امتحان آن درس و حداکثر ده روز پس از برگزاری آخرین امتحان بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه تا تاریخ 24/‏04/‏۱۴۰۲‬ خواهد بود. لذا، با توجه به لزوم رعایت مفاد دستورالعمل اجرایی نحوه ثبت نمرات و اهمیت مشخص شدن وضعیت نهایی میانگین نیمسال و کل دانشجویان، خواهشمند است دستور فرمایند نمرات اعلام شده مقطع کارشناسی آن واحد آموزشی در موعد مقرر قفل و تأیید شود.

در ضمن، قفل نهایی نمرات مقطع کارشناسی به تاریخ 31/‏04/‏۱۴۰3 در سامانه جامع آموزش توسط این مدیریت انجام و در صورت عدم اعلام نمره درس، در کارنامه دانشجو نمرات این دروس به صفر (۰) تبدیل خواهد‬ شد. بدیهی است عواقب ناشی از عدم اعلام نمره در مهلت مقرر بر عهده آن دانشکدگان / ‏دانشکده/ مؤسسه/ مرکز/ پردیس قرار‬ می‌گیرد.

شایان ذکر است، به منظور مساعدت و رفع مشکل آموزشی دانشجویان نیمسال آخر و دانشجویان دارای شرایط خاص، نمرات دروس در ده روز پس از برگزاری امتحان هر درس در سامانه جامع آموزش ثبت و تأیید شود و معاونین محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحدها باید صرفاً با تمدید ثبت نمرات دروسی موافقت کنند که با توجه به دلایل توجیهی، در امور آموزشی به خصوص فارغ التحصیلی دانشجویان خللی ایجاد نمی‌نمایند.